madagascar2022.reismee.nl

Idee voor Schiphol?

Op Schiphol wil je tegenwoordig liever niet zijn. Al gauw te druk en er kan dus van alles fout gaan We zijn inmiddels ervaringsdeskundige en landen morgenochtend gelukkig in Brussel en niet op Schiphol. Niet nodig dit verder uit te leggen, lijkt me. Dat risico loop je niet op het internationale vliegveld van Antananarivo. We liepen op ons gemakje door de controle. Geen wachtrijen; zelfs niemand voor of achter ons. Voordeel: het gaat er heel gemoedelijk aan toe. Verrassend is dan de route naar de gates: je loopt door een gang met alleen gesloten luiken voor heel veel winkelruimte. Daarna kom je in een volkomen lege hal met de gates. Als je op het bord kijkt met de ‘departs’ vandaag, dan beperkt het lijstje zich tot 2 vluchten waarvan onze vlucht naar Addis Abeba de eerste is. Er is vanavond om 10 uur overigens ook nog een vlucht van Madagascar Air naar Parijs, maar die stond nog niet op het bord. Er is een kioskje open waar je wat kunt kopen aan eten en drinken: water, sandwich, mars, chips en nog wat van dit soort klein gespuis.

Jaap

Goede terugreis!!

Jeanne

Goede reis. Zijn heel benieuwd naar je verhalen

Mies

Wat een bijzondere reis hebben jullie gemaakt. Goede terugreis gewenst

Tanja

Fijne terugreis en bedankt voor alle mooie en zo mogelijk nog mooiere foto's die je met ons gedeeld hebt ?

Margot

Lieve Marijke en Gerard,Dank Gerard voor je reisverhaal.
Goede reis en veilige thuiskomst!
Margot xxx

Paul

Wat jammer dat het er weer op zit, vooral voor jullie, maar ook voor de meelezers. Goede terugreis!

Danny

Een prachtige reis waarop jullie ons hebben meegenomen, dank!