madagascar2022.reismee.nl

Petit Tsingy

Gisteren genoten van de Grote Tsingy. Vanmorgen vroeg (1 oktober) om kwart over 7 gingen we als eersten met onze gids Charles de kleine Tsingy in. Inderdaad is het klim- en klauterwerk daar een stuk eenvoudiger dan in de grote Tsingy. Dat betekent ook dat we wat meer mogelijkheden hadden om dat klimmen en klauteren te fotograferen. Hetgeen je ziet bij de kleine Tsingy is vergelijkbaar met de grote Tsingy. Je kunt deze tocht best in 1,5 uur doen en dat hebben we ook gedaan. Dat moest ook wel, want we moesten direct aansluitend weer op weg: vanmiddag laat worden we verwacht in Kirindy National Park, waar we een nacht logeren.Kirindy ligt op de weg naar Morondava. In Kirindy gaan we dan voor het eerst proberen de bijzondere en unieke dieren op Madgascar te spotten. De komende 2 weken bezoeken we meer nationale parken!

Reacties

Reacties

Chris

Mooie plaatjes!

Paul

Die Kleine Tsingy doet niet onder voor zijn grote broer, zo te zien.Ook de foto’s onderweg zijn indrukwekkend. Alleen al die boababs!
Wat de fauna betreft hoop ik dat het je de komende weken lukt om bv een paar maki's voor de lens te krijgen. (Ik zie ze alleen in de dierentuin.)

Kees Smetsers

Ik kan mij haast niet voorstellen wat jullie allemaal meemaken.
Zó bijzonder.
Fijn dat jullie het met mij delen.

Danny

Goed dat je schrijft dat de kleine een stuk eenvoudiger is; op de foto's doet de kleine niet onder voor de grote. Wat een belevenis, zowel de kleine als de grote!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!